در این ارسال قصد دارم در باره ی یک مدل مفهومی شرکت بی ام و مطالبی رو بیان کنم که با یه طراحی فوق العاده به یکی از جذاب ترین اتفاقات دنیای خودرو تبدیل شده. BMW GINA نام این مدل رویایی بی ام و هست که با طراحی عجیب و جدید بسیار جذاب به نظر می رسه!

 

شما چیزی بنام کاپوت یا صندوق عقب مشاهده نمیکیند! این خودرو دربی است به طراحی های نوین خودرو که در آن از قطعات کلاسیکی چون دربکاپوت و ... پیروی نمیشود.
راننده ی این خودرو ی رویایی تنها با فشردن یک دکمه حفره ای در جلوی ماشین ایجاد میکند که پس از مدتی موتور و متعلقات آن بطور کامل نمایان میشود!
درب های این خودرو در زمانی که باز میشوند ،همچون پوست حیوانات تغییر شکل میدهد و جمع میشود و نمونه ای از یک جانور است! پوشش این خودرو الیاژی از المینیوم است که حالت الاستیک خود را حفظ میکند و در مواقع نیاز تغییر شکل میدهد.
شکل و شمایل این خودرو ،یک اسپرت یا به نحوی سوپر اسپرت تمام عیار را نشان میدهد. این مدل کانورتیبل دارای شیشه ی دو تکه همچون رودستر های قدیم است.


درحالت عادی و چراغ خاموش چیزی بنام چراغ دیده نمیشود! وقتی راننده نیاز به چراغ دارد با فشردن یک دکمه موجب باز شدن چشم های جینا میشود! و چراغ های مخفی این خودرو به نمایش در میآیند. چراغ جلو های این خودرو ودر زمان روشن شدن همچون پلک زدن جانوران میباشد و باز و بسته می شود. روی چراغ های عقب نوعی آلیاژ شفاف وجود دارد که در زمان روشن شدن چراغها نور از آنها میگذرد. و بطور کلی چراغ های عقب همیشه پنهان هستند و مانند چراغ های جلو پلک نمیزنند.